7.dio…La vida loca


„I will always love you.“

Sad ću malo prijeći na nešto drugo,a kasnije ću vam ispričati što se dogodilo u kućici. Sad vam želim ispričati svoj društveni život koji nije baš tako bogat,ali meni sasvim dovoljan. Marchela i Christian. Što vam mogu reći o njima. Da nije bilo njih ja nebi nikamo dospjela. Jer čim sam ušla u učionicu odmah prvi dan Marchela mi je podarila predivan i topli osmijeh dobrodošlice i tad sam osjetila da pripadam uz nju. Prolazili su mjeseci,a ja i Marchela smo postajale sve bliže i bliže ona mi je sad kao sestra baš ona prava sestra koja me nikada neće izdati. Koja će uvijek biti tu za mene. Netko ima 20 prijatelja,a ja imam nju. A onda se i Christian našao u mom životu. On je predivna osoba. Kažu kako te svi mogu nasmijati ili te rasplakati,ali oni rijetki ti mogu izmamiti osmijeh na lice kad su ti suze već u očima,a on je jedan od njih i on i Marchela. Oni čine da moj život postane baš onakav kakav želim da bude. Naša druženja i izlasci,smijeh bez razloga,veselje,ali i svaka suza i bol. Kroz sve smo išli i idemo zajedno. Jedan uz drugog.  SAD MI TRENUTNO PONESTAJU RIJEČI KOJIMA BI IH OPISALA,ALI ONI SU KAO ZVIJEZDE NA NEBU,SVATKO OD NJIH SJAJI POSEBNIM SJAJEM KOJI SE NIKADA NE GASI. A sad ponešto o mojoj pravoj sestri Sydney. Ne znam zašto,ali nakon svega što mi je radila u životu,nakon svakog udarca što mi ga je zadala,nikada ju nisam prestala voljeti,uvijek sam bila tu za nju i uvijek ću biti. Kakva god da je ipak mi je sestra i moram ju voljeti,iako ju ja volim više nego što ona to zaslužuje. Užasno sam povezana s njom. Sve što boli nju,boli i mene iako se ponekad mrzim zbog tog. Ponekad ne želim osjećati ništa prema njoj,ali nemogu protiv sebe. Iskreno želim biti poput nje jer želim se osjećati kao ona. Želim razmišljati kao ona,želim se ponašati kao ona u stilu da me ništa ne dira. Želim biti lijepa poput nje,ali svi smo posebni na svoj način zar ne?! Ovo je slika od njih troje. Dvije najvažnije osobe u mom životu i jedna od one koju ne podnosim,a volim. . Komplicirano znam,ali shvatit ćete s vremenom . Marchela i Sydney bi me ubile kad bi saznale da sam stavila ove njihove  slike ovdje,a Chris bi bio ponosan naravno. Moj Pollito obožavam ga. Na idućim stranicama malo više o Christopheru. A sad ću vam dati savjet čuvajte ono što imate u prijateljima jer je možda baš taj dio njih potreban da budete sretni,ZNAM JER SAM GA JA PRONAŠLA U NJIMA I SRETNA SAM.

Oglasi

About asjavondy

Ja sam ja i samo to.

Posted on 6. studenoga 2011., in La vida loca.... Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

