6.dio…La vida loca

 

 

„Love welcome to my life.“

 

„Oprosti što sam te ostavio samu danas,ali malo me začudilo to što si baš ti djevojka koja me čula. Mislio da nema šanse da se ikad sretnemo iako sam se nadao tome.Bolje ti je da se kloniš mene jer će ti život biti jednostavniji. I ja mislim da si ti zgodna i lijepa i da imaš predivan osmijeh. I hvala ti za pjevanje,ali i ti ne zvučiš loše. “ Ostala sam u šoku. Znači vampir je. Znala sam!! Sve mi je jasno sad. Znala sam da mi je pročitao misli i ostala sam malo posramljena zbog toga,ali kasnije sam se zapitala kako on zna za moje pjevanje?!
Christopher:–Lijepo,slušao sam te jutros u kantini kad si sjedila sama-

Okrenula sam se i ugledala njega. Nisam mogla vjerovati u ono što vidim. Nosio je predivnu crnu frutku i obične traperice,a lice mu je postalo nekako ljepše od jutros  nekako s više boja i žara.

Christopher: –I ti izgledaš lijepo- opet je rekao.

Sandra:–Ok,shvatila sam već da mi možeš čitati misli,alii što radiiš ovdje?- bojažljivo i osramoćeno sam ga upitala.

Christopher: –Ništa posebno ,nemam pametnijeg posla osim tebe- s osmijehom je govorio.

Sandra: –Mene?!- iznenađeno sam ga upitala.

Christopher:–Pa da,mislim jedino tebe poznajem ovdje,a ii ne znam osjećam neku povezanost s tobom- govorio je ozbiljno.

Sandra:– Oh,vjeruj mi ja i ti smo jako povezani i mnogo nas toga veže,samo sad moram učiti,sjećaš se,test iz biologije?!-s osmijehom sam mu pričala.
Christopher:-Ja nikada ne učiim,mislim i zašto bih,kad mogu čitati tuđe misli,pa dobijem sve odgovore,baš je lako biti ja-.

Sandra: –Da sigurna sam u to kako je lako biti ti,samo znaš mi ostale vrste moramo štrebati cijelu noć ako mislimo dobiti dobru ocjenu-

Christoper: -Daj ajde,nebudi partybreaker :/ Ideš samnom?! –

Sandra: -Christopher….-

Ucker: – Ne zovi me Christopher,Ucker je ljepše 😀
Sandra: -Dobro UCKER,ja moram učiti stvarno,ne smijem dobiti lošu ocjenu,pa past ću biologiju-

Ucker:-Pomoći ću ti ja,nije problem-

Sandra: Ne znam koliko je to sigurno s tobom,ali dobro. Ako dobiim lošu ocjenu tvoja krivica.

Ucker: Dogovoreno 🙂 Ajde sad.!

Sandra: Ucker skoro je 23h kud ćemo sad?!

Ucker: Idemo nekuda,ajdeee…neću te čekat cijelu noć.

Sandra:  E pa onda si vodi nekoga drugog. 😛

Ucker: Vidi ju! Pa nebudi ljubomorna.

Sandra: Jaa?!! Ljubomorna?!!! Zbog tebe?!! Ni u snovima guey.

Ucker: Znaš da nije tako.

I tako u nedogled. Opet sam zaboravila da mi može čitati misli i da mu nije puno trebalo da me nagovori. Bila je prekrasna jesenska večer. Nisam imala pojma kuda idemo,ali nije me ni bilo briga. Bilo je bitno samo da sam s njim. Nisam ni znala što mi se događa,ali bilo je lijepo i željela sam da traje. Kad smo došli do šume pitao me dali se bojim,pa mislim HALO vampiri smo. xD Iako mi opet nije bilo svejedno jer sam bila nova u ovome,što smo dublje bili u šumi to mi je srce brže kucalo i bilo me je strah,pa sam mu čvršće stisnula za ruku,na što smo i ja i on reagirali osmijehom. U  daljini sam vdijela nekakvu staru drvenu kuću i shvatila da zapravo idemo tamo…

Oglasi

About asjavondy

Ja sam ja i samo to.

Posted on 6. studenoga 2011., in La vida loca.... Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

