5.dio…La vida loca

„Este corazon que te robaste cunado te marchaste,tu te marchaste con mis besos,con mis besos y mis suenos“

 

Više nisam bila tužna već znatiželjna,pjesma je bila predivna. Kao napisana za mene. Željela sam čuti opet taj glas,taj glas koji me činio mirnom. Čula sam da je glas muški,ali koliko god sam ga dozivala,nitko se nije javio. Nisam ga pronašla. Ali taj stih mi je ostao zacrtan u pamćenju i odlučila sam od njega napraviti pjesmu,samo za sebe. Pjesmu koja će mi pomagati kad padnem i kad se osjetim usamljeno jer ću znati da negdje tu živi netko tko me razumije. Sve dok ga ne nađem neću stati. Došla sam u školu i sve je bilo super,smijali smo se i zabavljali. Sjećate se one promijene koju sam vam spominjala,eh ta je da sam si obojala kosu u crveno. Ne znam zašto,ali došlo mi je da to napravim. Zaboravila sam na sve što mi se dogodilo prije dva mjeseca zaista sam voljela svoje cure i društvo,iako nije prošao ni dan da ga se nisam sjetila,ali ipak nešto mi je davalo snagu. Bio je sat matematike i to drugi po redu kad nam je ravnatelj ušao u razred s pričom da imamo nekog novog učenika. Nisam obraćala pažnju sve dok nije progovorio. Taj glaas,tako poznat,tako blizak. Da,to je on. Našla sam ga. Moja patnja za Kevinom postala je manja,gotovo ne vidljiva…mislim da sam preboljela Kevina i shvatila da on nikad nije bio tip osobe s kojom bi ja mogla provoditi svoje vijeme,ali i dalje me boljelo to što mi je napravio. Ali opet svakim danom sve manje i manje. Za Kevina sam napisala pjesmu koja je odnjela svu moju tugu i bol,ali također i sve ono što sam za njega učinila i sve ono što sam mu pružila. Ta će pjesma u meni živjeti vječno i govoriti mi da nikad ne zaboravim da ljubav ne postoji.

„Mi vida
Crees que tienes mi vida en tus manos
Por tener un BM del año
crees que tienes poderes
por tu cuenta de cheques
Y la marca en tus jeans
No dice nada de ti, ni de mí

Menos lo que siento por ti
Sin ti, yo si puedo vivir

Quiero Poder
Conocer a alguien con poder
Y arrebatarme el alma con una mirada
Puedo querer
A Alguien con poder
De hacerme feliz, que no le importe nada
Sólo mi amor, arriesga tu corazón
Despertarás mi pasión

Lo siento, pero no tengo precio
Y ya te sientes mi dueño, guey
Soy mucho más que eso

Crees que soy un trofeo
Y si así fuera tonto,
Estás muy lejos del premio

Y si, alguna vez creí en ti
Aprendí que sin ti, yo si puedo vivir

Quiero Poder
Conocer a alguien con poder
Y arrebatarme el alma con una mirada
Puedo querer
A alguien con poder
De hacerme feliz, que no le importe nada
Sólo mi amor, arriesga tú corazón
Despertarás mi pasión

Tú quisieras te puedo amar
Cierra los ojos, no pienses más
Yo sólo te entrego mi corazón, mi amor
Deja el dolor

Quiero Poder
Conocer a alguien con poder
Y arrebatarme el alma con una mirada
Puedo querer
A Alguien con poder
De hacerme feliz, que no le importe nada

Conocer a alguien con poder
Y arrebatarme el alma con una mirada
Puedo tener
A Alguien con poder
De hacerme feliz, que no le importe nada
Sólo mi amor, arriesga tú corazón
Despertarás mi pasión

Despertarás mi pasión

Despertarás mi pasión

Dolaskom Christophera moji su dani postali zanimljiviji. Iako nismo razgovarali dovoljno mi je bilo samo da ga vidim i sjetim se njegove pjesme i glasa i dan mi je postao bolji. Jednog sam ga dana uspijela uhvatiti na samo,sjedio je vani na dvorištu i pijuckao sok,dosad nisam primjetila koliko je zgodan i kako prekrasne zlatno smeđe oči ima. Odlučila sam mu prići. –Ejj,imaš malo vremena?!- s osmijehom sam ga upitala. –Da,naravno sjedni- s osmijehom mi je odvratio. Ljudi moji da ste vidjeli taj osmijeh pali bi sa stolice. –ovajjj,mislim možda će ti ovo zvučati čudno,ali jednog dana u šumi čula sam te kako pjevaš neki stih : este corazon que te robaste…predivan je i stvarno lijepo pjevaš…- govorila sam.Vidjela sam da mu se naglo promijenio izraz lica i da su mu oči promijenile boju. Dakako to za oči nitko nebi skužio,ali ja pošto sam vampir jesam,ali dali je moguće da je i on..-Oprosti,moram ići!- digao se i otišao. Super izvisila sam,ali moram mu pomoći da se pronađe i da nauči živjeti s tim.Ja sam htjela njemu pomoći,a na kraju je on pomagao meni. Živimo u suvremenom dobu pa sad svaka budala ima svoj profil na facebook-u pa tako i ja. Odlučila sam ga tamo pronaći možda budem imala više sreće. Ušla sam na face,a kad me tamo dočekalo 5 poruka jedna od Marchele,druga od Chrisa,treća od neke grupe,četvrta od Sy i peta od NJEGA!!! Nisam mogla vjerovati,a poruka je glasila ovako:

Oglasi

About asjavondy

Ja sam ja i samo to.

Posted on 6. studenoga 2011., in La vida loca.... Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

