4.dio…La vida loca

 


-Još jednog dana sam došla kući iz škole ušla u svoju sobu i ostala šokirana onim što vidim!!!-

 

„There is side of you that I never knew,never knew. All things you said they were never true,never true.“

-Ti?!- rekla sam ushićeno…-Što radiš tu,kako si me našao?-  jednostavno nisam mogla vjerovati da on stoji ispred mene,još savršeniji nego prije,još ljepši  i slađi nego prije. Da bio je to Kevin,moj princ. Napokon! Nakon dugih 6 mjeseci,on je tu. Krenula sam prema njemu i bacila mu se u zagrljaj. Napokon njegovi dodiri,krenula sam ga poljubiti,ali on se izmakao i rekao mi da to ne radim. Opet mi ništa nije bilo jasno. –Vidi ja nisam onaj tko ti misliš da jesam- rekao je pomalo ne sigurno. –Aha,super samo mi je još to trebalo- rekla sam hladno. –Ja sam uvijek bio uz tebe od tvog rođenja pa sve do sad,dok nisi saznala da si vampir i…-Molim?!! Otkuda ti to znaš?-prekinula sam ga…-pa znam zato jer sam i ja jedan od njih i svatko od nas ima zadatak da štitimo drugoga koji još nije prešao u nas-govorio je to polako,kao da želi da shvatim,ali nisam xD. –Ma šta? Čekaj sad ništa više ne razumijem,ti si mi kao čuvar? Ili?- iznenađeno sam ga upitala. –Da jesam,mislim bio sam sve dok nisi prešla u vampire. Morao sam jer si ti član kraljevske obitelji,a takvih je kod nas malo i imaš puno ne prijatelja i jednostavno sam morao biti uz tebe,sve dok ne odrasteš-. Što on to priča? Da je samnom bio samo zbog posla? Samo zato što je morao? Nisam ni osjetila da mi vrele suze klize niz obraz.  Da je ono sve što smo imali laž. Znači njegova ljubav bila je laž. Sve je laž,čista laž,ja sam laž. Sve je laž osim smrti shvatila sam tog dana. –Čekaj ti si se sve ovo vrijeme pretvarao?!- upitala sam ga potiho jer nisam imala snage za priču. Spustio je pogled i glavu prema podu –Ali ti si stvarno super cura,zrela za svoje godine,iznad…- počeo je govoriti. –A ja sam tebe voljela više od ovog prokletog života. Dosta mi je više laži,gubite se svi!!!! Ne želim čuti za nikoga od vas. Zašto si uopće došao? Da mi kažeš kako svoj život provodim u zabludi,kako sam glupa i navina?? Eto to si i dobio- govorila sam ne kontrolirano. –Znaš i sama da nije tako. Želio sam da prestaneš vjerovati u nas jer mi nikad nismo postojali. I ne okrivljuj sve oko sebe već prihvati svoj život,znam da ti nije lako,ali ja više ne mogu biti uz tebe i gledati tvoje suze koje bespotrebno padaju,ja imam svoj život  i imao sam ga,ti si mi bila posao…-govorio je hladno. –Dosta!!!! Hvala ti na tome što si me čuvao zadnjih 16 godina i hvala ti na svemu lijepom što sam s tobom doživjela,hvala ti za svaki poljubac i zagrljaj koji si mi dao,hvala ti što si mi pokazao što je ljubav,ali hvala ti iz srca što si mi pokazao kako ljudi ili što već mogu biti lažljivi,dvolični i kamena srca. Hvala ti što mi nikad nisi rekao istinu. Hvala ti na udarcima i boli,a sad se gubi,sad možeš ići. Odriješujem te tereta.- ! –Kakvog tereta?!-upitao je. –Sebe- odvratila sam mu i otišla iz sobe. Izgubila sam ljubav,prijatelja…izgubila sam svog princa. Kako sam mogla biti tako naivna i vjerovati da bi me netko mogao voljeti. Otišla sam na zrak,morala sam doći sebi. Otišla sam u prirodu. Jer sam jedino tamo pronalazila mir. Plakla sam,željala sam isplakati svoj bol. Suzama isprati tugu i njega iz svog srca. Sjela sam pod jedno drvo i plakala. –Este corazon que te robaste cunado te marchaste,te marchaste con mis besos,con mis besos y mis suenos…- čulo se iz daljine da netko pjeva. –Hej,tko je tamo- viknula sam dovoljno jako da me čuje i taj glas je utihnuo….
Taj dan sam odlučila napraviti nešto drastično. Nešto zbog čega ću se osjećati bolje….

Oglasi

About asjavondy

Ja sam ja i samo to.

Posted on 6. studenoga 2011., in La vida loca.... Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

