2.dio AR…by uckvondy

4.dio
-Došla je do kraja hodnika..otvorila vrata i ušla..
Čuli su se dječji glasovi..Veliki stolivi pružali su se od jednog do drugog kraja…
Sve je bilo puno djece…sve manji do manjeg….
-Kad ih je tako vidjela povratila je osmjeh na lice…
Svi: Duuuuuuuul!!!
Dulce: eiii bebes..falili ste mi
-Jedan dječak se zaletio i zagrlio Dulce oko noga..
Dulce: Bruno
Bruno:malo kasnis…
Dulce: (podižući ga) aii bebe (sjeda ga sebi u krilo) imala sam posla…
Hožeš mi oprostiti što kasnim?(mazi njegove crvene obraze)
Bruno: (stiščući oči) aaaa doblo..ali samo jel si to ti..
Dulce: ehhehehe volim te medeni
Bruno: i ja tebe..
-Tad im priđe jedna djevojčica…
Luna: oye Dul!! I nas nećeš poljubiti?
Dulce: naravno da hoću! (spušta Brunu,grli malu Lunu,a potom i ostalu djecu)
-Dulce je primjetila da netko fali…
Dulce: Jel mi se čini il nam netko fali?
Luna: da…Luka je ljut jer ti grliš nas…
-Dulce se okrene i ugleda malog četverogodišnjeg dječaka kako sjedi na
podu,malo dalje od ostalih…

Ustane se i ode do njega…..
Dulce (Luki) I ti me nežeš pozdraviti?
Luka:..
Dulce: jel to moj mali dečko ljut? (počne ga škakljat)
Luka: Dul ..dul…nemoj hehehhheh
Dulce: šta je?
Luka: Dulce mollliiiim teee…heheheh nemoj hehehh uradit ću šta god hoćeš hehe
Dulce: šta god?
Luka: heheh da heheh sami heheh me pusti..
Ok… (pušta ga) želim jednu velikuuuuumegavišiju pusu od svoga dečka..
-Luka se zaleti i poljubi je u obraz…
Dulce: kojiii poljubac!!!! Nikad se više neću umit…
Luka: hahahhah
-Začuli su vrata i smijeh je utihnuo…svi su se okrenuli prema vratima…
Nije se ni muha čula….
Marcia: (strogo) Dulce Marija!!!!!!……..
Odmah dođi u moj ured!!!Moramoi razgovarati HITNO!!!!
-u blagovaonicu ulazi i Pandora…
Pandora: Je li sve uredu ravnateljice?
Marcia: (drsko) To nije tvoja briga!
Dulce: ne razgovarajte tako sa njom!

Pandora: Pusti Dulce!!
Marcia: (Dulce) Previše si dopuštaš mala!!..prvo kašnjenje ,a sad još i dižeš glas na mene..
…Pođi odmah!! …ja ne čekam ni minute…
Dulce: (tiho) aiiii (ljuta) vještica!!
Luka: Nadam se da ti ta vješptica neće ništa napraviti
Marcia: (vraća se sa vrata) Šta si rekao mali?? Vještica????? (diže ton)
Koga si nazvao vješticom?
Pandora: ne derite se na djete!
Dulce: (laže) Luka je mislio na vješticu iz priče koju sam mu jučer pričala…
Je li tako Luka?? (namiguje mu)
Luka: (zbunjen) Koje priče?
Pandora: (prekida Luku) Pa Dulce mu je pričala neku priču ii
Marcia: (prekida je) nemogu vjerovati!! Kako možeš pričati mu takve gluposti.
Još će i noćne more mali imati radi tebe…
Dulce: aliii ja
Marcia: (prekida je) Nezanima me (dere se) Imaš minut da se pojaviš u mom uredu (ode)
Pandora: aiiii..ovo neće izaći na dobro…
Dulce: Misliš da će me izbaciti?
Luka: (viče) štaaa?? (uzrujan) Dulce ne ne ne ne
Nemožeš ići..nemože te pogana vještica izbaciti…
Dulce: (tješi ga) Smiri se dušo..neće me izbaciti
Pandora: Nravno da neće. Samo ans želi uplašiti…
Luka: (plače) Jel me lažete??
-Dulce podiže Luku i sjeda ga sebi u krilo…
Dulce: Neee srećo!!! Šta ti je..ne bi ja tebe nikad ostavila…
Luka: Dulce..obećaj mi da nećeš ići
Pandora: Dulce požuri….MORAŠ IĆI!!
Dulce: Mali! Moram ići,znaš da ona ne voli čekati…
Luka: Volim te Dulce!!
Dulce: I ja tebe srećo!!
-Odlazi dajući mu poljubac u obraz…

-Christopher krišom ulazi u sobu od Alfonsa..
Christopher:ei (prilazi krevetu)
Alfonso: eiii kako su te pustili?
Christopher: Znaš da ja svugdje ulazim bez dopuštenja. Kako si?
Alfonso: odlično hehhe (zaklaplja oči)
Christopher: spava ti se?
Alfonso: Želim opet sanjati
Christopher:sanjati?
Alfonso:da..prekrasnog anđela….
Christopher: Anđela?? (zamislio se)
-i On je na tren zaklopio oči…i vidio je….prekrasne oči

Koje ga gledaju i trepću nježno……..uzdahnuo je….
njene usne..tako pune….i crvene..
izgledaju tako nevino i tako saltko…
želio ih je dotaknuti…
Alfonso: uckler!!
Christopher: (zbunjen) Šta??
Alfonso: Jesi dobro?
Christopher: da,samo mi se spava..
Alfonso:pa idi..odmori se..
Christopher: nemogu te ostaviti…
Alfonso: Samo ti idi..odmori se….ja sam dobro..
Ovdje sam kao doma..,pa stalno sam po bolnicama..
Christopher:ahhaha,imaš pravo..onda idem
Alfonso: slobodno….sve je dobro prošlo….
Christopher: I koliko ovdje ostaješ
Alfonso: Pa znaš…izgleda da ću neko vrijeme morat ostat u bolnici..
Nedaju mi doma jer znaju de neću mirovati…a ovdje pod njihovim nadzorom moram
Christopher:ahhaha pa i jest tako..
Alfonso:idi
Christopher:Čuvaj se,vidmo se
Alfonso: i ti isto..

-Dulce ulazi u Marcijin ured….
Marcia: sjedi
Dulce: mogu i stajati
Marcia: kako hoćeš
Dulce: o čemu ste htjeli razgovarati?
Marcia: Draga moja..ovo nije prvi put da kasniš..
Dulce: ja sam
Marcia: sad ja pričam!!!!!!!!!!!
Ti ovdje radiš.. i za svoj rad dobovaš novac…
Ne želiš valjda izgubiti ovaj posao..ili želiš?
Dulce: naravno da ne
Marcia: Znaj da ti je ovo zadnja opomena,a sad izađi

-Pola sata poslije Christopher dolazi kući…
Chris: kako je ?
Christopher: dobro je.
Chris: lijepo…………i gdje ćemo večeras…
Christopher:……
Chris:ja sam mislio da
Christopher: (prekida ga) spava mi se….nisam raspoložen…
Chris:Prije nisi odbijao izlaske…
Christopher: ali sad sam previše umoran….

-Dulce izlazi i dočeka je Luka…
Trči joj u zagrljaj…
Luka: (zainteresiran i pomalo uplašen) i???
Dulce: aiii sve 5.
Luka: Nije te potjerala?
Dulce: ne nije (ljubi ga u čelo)neće ona mene tako lako otjerati..
Luka: (ljut)čuj!! Da te je samo otjerala…. (diže glas) ja bi ..ja biiiiii
Dulce: šta bi ti?
Luka: ubio bi je
Dulce: heheh sa svojim supermoćima..
Luka: da daaa
Dulce: ajde superman..idi se igrati..ja moram ići..
-Dolazi Pandora
Pandora: iiiiiiiiiiiiiii??
Dulce: ok je…nije me izbacila..,bar ne za sad..
Pandora: hvala Bogu (grli je)
Dulce: idemo u grad večeras
Pandora: hahaha
Dulce: šta je smiješno?
Pandora: neznam hoću li moći..
Dulce: uvijeik ista priča..
Pandora: smiri se…ako budem mogla ići ćemo..
Moram razgovarati sa majkom i neznam hoće li me pustiti
Dulce: trebas pitati majku za dopustemje??
Pandora: pa
Dulce: dovoljno si odrasla da sama donosiš svoje odluke
Pandora: da,ali ti neznaš moju majku
Dulce: stroga ej rpema tebi?
Pandora: (uznemirena) ne ne ne ona nije loša…
…. Christopher priča na mobitel…
Poslije razgovora Chris ga upita…
Chris: tko je bio?
Christopher: mama
Chris:uii mamin sin
Christopher: Ne rugaj se…možda ostaneš sam..
Chris: Kako misliš sam?
Christopher: Mama hoće da se vratim kući
Chris: kući??..pa ovo je tvoj stan
Christopher: ,da ,ali ona želi da se vratim doma..kod nje
Chris: nećeš valjda ići
Christopher: neznam
Chris: ma daj..ona te želi samo kontrolirati..
Nećemo više moći izlaziti koliko hoćemo
Christopher: tebi je samo to u glavi
Chris: i tebi je bilo
Christopher: spava mi se
Chris: uckeer!!!
Christopher: stvarno mi se spava
Chris: nmogu vjerovati da te moram ovoliko nagovaratiiii
Christopher:ali umoran sam,..rekao sam ti.
Chris: nije me briga…počni se spremati JER IDEMO!!!!!!

-Nešto kasnije
Pandora: neznam kako sam se dala na ovo nagovorit…
Dulce: ehheh ma bit će nam super…
Pandora: moramo se brzo vratiti…mami sam izmislila da ima ucit.. inače me ni bi pustila..

Oglasi

Posted on 4. studenoga 2011., in Angel rojo. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

