PDT 1. dio… by: vondyhelix

 

„Da mama. Da, shvatila sam. Da, i ja tebe volim. Ajde bok.“ govori Mary na mobitel i okreće očima, a onda kad prekine poziv s mamom, utipkava Brianov broj.

„ Halo?“ javlja se on nakon nekoliko sekundi.

„Ljubavi!“ govori Mary u slušalicu prilično glasno, tako da Brian mora odmaknuti mobitel od uha.

„Hej! Kako si? Šta radiš?“ upita je.

„Baš sam razgovarala s mamom. I provodim najljepše trenutke u životu, onaj Miami mi je stvarno dosadio. Trebali bi doći ovdje na Karibe na medeni mjesec.“ kaže Mary, a Brianu se na samu pomisao na brak smući. Nije da on nije volio Mary, nego, jednostavno nije bio spreman na brak.

„Ove plaže, sunce, more, sol.. Kao u bajci.. Još i hladni kokteli po toj vručini..“ nastavlja pričati, a Brian je sluša sa smiješkom na licu. Nije mu nikad dosađivala sa svojim pričama, mogao ju je slušati cijelu noć i dan, iako bi samo o sebi pričala. Za njega je ona bila jednostavno savršena…

„Jesi li razgovarao sa cateringom?“ upita Mary odjednom, a Brian se udari rukom po čelu.

„K vragu! Znao sam da sam nešto zaboravio!“ govori, a onda krene da će joj se izvinuti, ali ga ona prekida.

„Nema veze, ja ću nazvati.“ kaže i nasmije se.

„Nema potrebe, ja ću, to je ionako moj zadatak.“ kaže Brian, ali Mary odbija.

„Ne, ja ću. Ja ću sve srediti, ti se vrati poslu, zbog njega si i zaboravio.“ Kaže Mary, a Brian se nasmiješi.

„Idem, plaža me zove!“ nadoda pa mu pošalje poljubac, a onda prekida poziv. Odlazi na plažu i leži na ležaljci ispod suncobrana sa koktelom u ruci i uživa.

S druge strane, u Miamiu je već zamalo večer, Brianu je dosadno, razmišlja što će i na kraju odlučuje da će ostati kod kuće gledati utakmicu. Uzeo je pivo iz hladnjaka, zavalio se u fotelju i upalio TV. Gledao je utakmicu do poluvremena, a onda mu se na vratima oglasilo zvono. Odložio je pivo na stol i otišao do vrata. Ispred vrata stajao je Carl…

 

Carl je 28-godišnji dečko koji se zaposlio nedavno u tvrtci Brianovog tate. Završio je fakultet, ali i dalje je nekako neozbiljan, nitko mu nebi dao zamalo 30 godina. Njegov je moto „Živi dok možeš, iskoristi svaku sekundu života kao da je posljednja“. On voli izlaske i on će Briana navući na to.
Carl je biosexualan, voli i muškarce i žene, ali ono prvo uvijek vješto skriva. Ne zanima ga novac, već traći pravog prijatelja koji će ga prihvatiti onakvog kakav je.

 

„Carl!“ govori Brian iznenađeno „Odakle ti ovdje?“

„Svratio malo. Bilo mi dosadno, pa sam pretpostavio da je i tebi, mislim, ipak nisi nikog bario već 2 tjedna odkad ti nema drage.“ Kaže i udari ga šakom lagano po ramenu, a Brian ga gleda onim pogledom ‘molim?’ i ‘koji je tebi?’.

„Paaa sam mislio da izađemo zajedno malo, da se ispartijamo dok ti nema cure…“ nastavlja Carl sa objašnjavanjem, a Brian ga tada primi za ruku i povuče u stan.

„Stoj tu!“ kaže mu, a onda ode u sobu, obuće se na brzinu i opere zube, gelom malo prođe kroz kosu, začešlja pramenove koji su virili na sve strane, nanese parfem, a onda izađe napokon i stane pred Carla.

„Wow!“ kaže Carl otvorenih očiju promatrajući ga od glave do pete.

„Daj brate, što me gledaš tako, pomislit ću da si gay!“ kaže Brian kroz smijeh udarajući rukom Carla po ramenu. Carl se kiselo nasmije i izađe iz stana. Brian izlazi za njime, zaključava stan, ključ ubacuje u džep, prebacuje kožnu jaknu preko ramena, a onda se spusti niz stepenice preskakujući  po tri odjedom i začas se nađe ispred zgrade naslonjen na Carlov auto.

„Čovječe! Ja te čekam gore, a tebe nigdje! Pomislio sam da si me sjebo.“ Kaže Carl obilazeći auto.

„Kad se ide, ide se.“ Kaže Brian i sjeda u auto koji je Carl u međuvremenu otključao. Vožnja do kluba protekla je brzo, Carl je upalio muziku da se malo ‘uhodaju’. Doveo ga je u klub koji je bio prilično skup, no ni jedan ni drugi nisu marili za novac, imali su ga dovoljno. Carl je ključeve dao dečku koji parkira aute, a onda su obojica ušli u klub samouvjereno, podignutih ramena. Klub je bio prepun, svuda su plesale djevojke koje su se doslovno nudile okolo, konobarice su bile polugole, jedna je striptizeta plesala na štangi..

„E to ti je zabava.“ Rekao je Carl, Brian se nasmješio, a onda su svaki pošli na svoju stranu. Carl se izgubio negdje na plesnom podiju, a Brian je otišao do šanka. Vidio je kako do njega sijedi neka plavuša i odlučio ju je zbariti. ‘Ipak sam još slobodan čovjek’ pomislio je.

„Šta radi jedna cura ovdje sama, a ima toliko dečkiju?“ upitao je sjedajući. U tom se trenutku okrenula prema njemu. Imala je najljepše oči koje je ikad vidio….

Oglasi

About vondyhelix

Just another 15-year-old girl in VONDY world.. :)

Posted on 1. studenoga 2011., in Pobre de ti. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

