3.dio AR…by uckvondy

3.dio

Cura: (plačući) Zovi Hitnu!!
-Drhtavi ženski glas odjekivao mu je u glavi dok je i dalje gledao u svoga prijatelja koji je ležao na podu…
Čuo je korake….taj glas bio mu je sve bliži…osjećao je korake……
samo malo je zakrenuo glavu u ugledao djevojku..
pogledao ju je u oči…plakala je….drhtala…
gledao je kao hipnotiziran…..njene oči..njene prekrasne oči….
Gubio se u njima….. na tren odlutavši od stvarnosti….
Njeno lice…. Crno od šminke…. Pomješane sa suzama….
Izgledala je prestrašena….. njene oči…
Djevojka: Zovi hitnu!..iskrvarit će…
-gledao je u nju još nekolike sekunde..
Razbarušena kosa viorila je na povjetarcu….zarko crveni obrazi isticali si se…
Djevojka: Imas li mobitel?? Požurii
-Načinio je nagli pokret i uzeo mobitel iz džea…..tipka broj..

-NAKON POLA SATA U HITNOJ..
Doktor dolazi iz sale..
Christopher: Doktore!! Kako je?
Doktor: Još vam nemogu ništa reći
Christopher: Loše je?? Recite mi?
Doktor: smirite se..javit ću vam..
-Tad u hodnik ulazi još..netko…..
Djevojka: Doktore!!! Doktore!!
-okrene se
Djevojka: ovdje je mladić koji je uboden nožem.. ? u kakvom je stanju?
Doktor: eiii..ubod je dubok.. ništa još neznam… operaciju čekamo.. sad idem do njega..
Javit ću ti…
Djevojka: u redu ..hvala……hvala vam puno…
-doktor odlazi..djevojka se oslanja na zid..ispuštajući glasno izdisaj…
Christopher: (oštro) Šta ti radiš ovdje? (dere se) Kako se usuđuješ pojaviti ovdje? Ti si kriva za sve…
Djevojka: daaa (mucajući) ja nisam htjela da se to dogodi…
Christopher: (imitirajući je) ja nisam htjela da se to dogodi!!!!!!!!!!!!
Mogla si se igrati sa svojim ljubavnicima negdje drugo,a ne na ulici…
Djevojka: Molim!!!!!!..oni su me napali
Christopher: ahahahhaahda da..napali su te…
(približuje joj se te joj šaće na uho) Sigurno si ti tražila..npr..svojim izgledom (odmjerava je od gore prema dole)
-ona mu opali šamar
Djevojka: Kako se usuđuješ?
Christopher: (uhvati je za ruku) nijedna ena nikad nije digla ruku na mene..
Djevojka:Koja si ti budala..
Christopher: Tako mlada a već….
Djevojka: (prekida ga) ŠTAA!!?
Christopher: Nije mi bila jasna samo tvoja vriska…Vrištiš inače prilikom sexa ili samo kad ti ne plate dovoljno??
Djevojka : IDIOTE!!! (ponovo diže ruku na njega ,ali ovaj put je on prije uhvati)
Christopher: REKAO SAM NEŠTO!!
-ona otrgne ruku i ode..
Christopher: (dere se) SVEEE SRTE VI ISTE!!!
-Uzme mobitel i zove Chrisa…
Christopher: ei chris! Samo da ti kazem da ne mogu sa tobom u jutro
Chris: zasto?
Christopher: u bolnici sam…poncho je imao nesrecu..
Chris:sta? Kako?
Christopher: napadnut je nozem..ostat ću ovdje veceras,,,
Chris:aa uredu..javi mi novosti
Christopher: ok..cujemo se
Chris:cao brate…
-sutri dan…
Dulce dolazi do govornice i okrece brojeve..
Dulce: Pandora..jesi ti?
Pandora: da ja sam…..dulce??
Dulce:da da..ja sam
Pandora: jesi dobro?? zvučiš
Dulce:da da ..sad sam dobro..
Pandora: sad?
Dulce:nećeš vjerovati sta mi se sinoc dogodilo
Pandora: sta?
Dulce: kad sam se vracala iz doma..napala se me neka dvojica
Pandora: staaaaaa”?
Dulce: nebrini se..naisao je neki momak..i spasio me…
sad sam u bolnici…on je ranjen…zboden je nožem..
Pandora: jao Dulce…nemogu vjerovatiii..kako si ti?
(nervozno) kako se ti jel ti ista napravio?
Dulce: smiri se..ja sam dobro..spasio me je on..a sad je na krevetu radi mene..
Mora biti dobro…ja sam kriva..radi mene je sve..
Pandora: kako se to moglo dogoditi ?? jadan covjek
Dulce: dfa..jadan…ja sam kriva..za sve..
Pandora: daj suti…..ne govori gluposti.
Dulce: kasnit cu na posao…moram ovdje biti..jel me mozes pokrivati?
Pandora: da.naravno..nadaj se da nas hitlerica nece skontati (marcia)
Dulce: nadam se…ok..moram ici…cujemo se…morat cu doci cim prije
Pandora: ok…cuvaj se.. cao
Dulce: cao!
-Dulce se vraca u bolnicu…dolazi do recepcije..
Dulce: oprostite..je li operacija počela?
Radnica: da
Dulce:hvala
-zatim ode do operaciske sale i tu ostane čekati..
Vrijeme prolazi i dulce stalno gleda na sat… malo dalje stoje neki ljudi….
Vjerovatno njegova obitelj..pomislila je…
I dalje je gledala na sat…pravila je krugove…
Otišla ej do aparata i uzela nes da se smiri…
Među onim ljudima stajao je i Christopher
To je bio još jedan razlog da se drži postrani…
Izbjegavala je njegov pogled…
Osjećala se čudno dok ju je gledao..
Krivio ju je za ovo…zbog toga joj je bilo još teže…
Kao da sama nezna da je kriva…
Osjećala je da je svi počimaju čudno gleedati…

-Sigurno je svima ispričao(pomislila je)da je ona kriva…
Pri samoj pomisli na to bilo joj je još neugodnije…
Stajala je odmah kod vrata operacijske sale…
Sad je bila naslonjena na zid..
Otpuhivala je…ponovo je pogledala na sat..
Sad se Christopher odvojio od ostalih i krenuo oprema njoj…
Lagano joj se približio…nije ga čula..
Imala je sklopljene oči.-…
Pažnju mu je odvukla rana na njenom desnom laktu…
Rukom je krenuo prema njoj…nježno i lagano…
Kad ju je dotaknuo ona se naglo odmaknula burno reagirajući…
Dulce: aiii (bolno)
Christopher: boli te?
Dulce:ne (odjednom je svoju bolnu facu naglo promjenila..)
-uputila mu je oštar pogled..
Tad je izašao doktor iz operacijske sale…
Dulce: (ushićeno) kako je?
-On je i dalje imao pogled usmjeren na nju…
Doktor: dobro je…operacija je dobro prošla..
Dulce: (otpuhiva) hvala Bogu!
Doktor: Vi ste mu djevojka?
Dulce: ne (sa osmjehom)
Christopher: (prekida ih) Znači sve je dobro prošlo?
Doktor: Bit će! (odlazeći,a okupira ga Alfonsova rodbina)
Christopher i Dulce su ostali sami..
Christopher: (gledajući je) ZADOVOLJAVAŠ I DOKTORA! Svestrana si
Dulce:ti si jedan
Christopher: (prekida je) Da sam ga ja pitao kako je prošla
operacija sigurno mi ne bi rekao..
Dulce: S tako odvratnom facom nitko ti ne bi ništa rekao
Christopher: Znači ja imam odvratnu facu?
-Primaknuo joj se…ona se počela kretati unatrag…on je i dalje išao prema njoj…
Sad je stajala pribijena uza zid…
Dulce:Odmakni se od mene
-Stajao je previše blizu….povukao je u sebe sav njen miris….
Oslonio je svoje obadvioje ruke na zid oko njene glave…
Tako da se ona nalazila između njih..priblizio joj se još
Dulce se osjećala čudno…gledala ga je u oči…
Dulce: Pusti me!!
Christopher:ne držim te
-Obadvopje su ubrzano disali…osjećala se napetost…
Dulce: Pusti mee!! (gurnula je njegovu ruku i izvukla se)
-Izašla je iz bolnice žurnim korakom..došla je do velike zgrade na kojoj je pisalo..
„CASI ANGELES“ i ušla unutra..
Dulce: Bog sestro Sofija
Sofija: Dulce draga kako si?
dUCLE: Dobro..
-Pokušavala je sakriti strah lažnim osmjehom..
No duboko u njoj i dalje je kuhalo…
U glavi su joj se vrtila slike neposrednog .nemilosrdnog događaja…
Željela je na sve zaoraviti i znala je tko će joj u tome pomoći..
..Išla je žurno prema kraju hodnika….

Oglasi

Posted on 29. listopada 2011., in Angel rojo. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

