2.dio AR…by uckvondy

Danas se napokon vraća njegov prijatelj….. Nakon godinu dana Alfonso je opet tu…
20.32….. Netko kuca..
Chris: (dere se) etooo!!!… (otvara vrata) tii!!
Alfonso: Eii Chris!Odakle ti tu?
Chris: Zapravo sam više ovdje nego doma….uđi
Alfonso: A Ucker??
Chris: Nije ovdje..u lovu je
Alfonso: Gdje?
Chris: A nigdje….uđi..sjedi…
-Alfonso uđe u satan i smjesti se..
Chris: Šta ćeš pit?
-Nakon 3 sata………..
Alfonso: Misli li on dolazit?
-Začuju se ulazna vrata…
Chris: To je on!

Christopher: (ulazeći u dnevni) Došao je kralj!
Alfonso: UCKER!!
Chris: MI REY!! (grle se) Kad si stigao?
Alfonso: Oko 8.
Christopher: Pa šta ima?
Alfonso: ahhahah svašta,a ništa..a kod tebe?
Chris: hahaha kod njega uvijek druga ahhaha
Christopher: hahahhha
Alfonso: O čemu vi?
Chris: Pa o komadima o čemu drugom…
Alfonso: Kako si ti?
Chris: Super je!!!!
Christopher: Vidiš me…. Kao nov…
Chris: (uckeru) i kako bi danas?
Christopher: bilo je i boljih dana
Chris: reci mi..
Christopher: ne ne..
Chris: ma daj..
Alfonso: Nisam u toku..
Christopher: Samo uživam u životu!!
Chris: da ..kako i zaslužuješ..Nećeš si radi jedne ribu upropastit život kaaaaad
Christopher: kad ima drugih za izvoza…
Chris: hahahahhahahah
Alfosno: i dalje sam zbunjen
Chris: jao Alfonso….Ucker naplaćuje Camilinu prevaru
Christopher: Ne spominji to ime!!
Alfonso: Molim!!
Chris: da da…car ih mijenja ribe ko čarape…..nisam mislio da može biti bolji od mene..
Ali me je nadmašio hahahahahahahahahhahahahahahahah
Christopher: Žao mi je što ti prije nisam vjerovao Chris…..sve su one iste obične K**** KOJE HOĆE SAMO NOVAC…..
Chris. Naravno
-Alfonso nije mogao vjerovati šta upravo čuje….zar je moguće da je to onaj isti čovjek…
Nije mogao vjerovati da Christopher tako priča…..
Christopher: Žene su roba….zato služe….Što prije to bolje…
Chris: Ovo je moj čovjek….tako sam te učio
Alfonso: Chris..kakve si mu gluposti zasadio u glavu…?
Chris: nikakve gluposti..ja nisam
Christopher: Chris nije ništa kriv…OVO SAM JA!!! Sve će one platiti..jedna po jedna
Alfonso: Šta si mu rekao Chris?
Chris: ja nista
Christopher: Alfonso!!!!..sutra ideš samnom…
Chris: (podrugljivo) on se ne razumije u to
Christopher: ali naučit ćemo ga (odlazi u sobu)
Alfonso: (ljut) Chris!! Šta se ovdje događa?
Chris: Nije te bilo više od godinu dana…ti neznaš šta se dogodilo..
Alfonso: Ništa mi nije jasno?? Šta je sa Camilom??
Chris: Prevarila ga je
Alfonso: ali kako?
Chris: (ruga mu se) kako ?? kako?? Laže mu oduvijek…imala je ljubavnika najmanje 3 godine
Alfonso: nemogu vjerovati
Chris: moj alfonso.. neznaš šta si sve propustio
Alfonso: ..
Chris: pravi si prijatelj..moram ti priznat…Napustio si ga kad te je najviše trebao
Alfonso:o čemu pričaš? Ja nisam ništa znao….izgledali su tako sretni…trebali su se vjenčati…
Chris: (ruga mu se) trebalii….
Alfonso: Šta si mu rekao?? Šta si uradio??
Chris: ja..šta bih mu ja..?
Alfonso: on je drugačiji…ogorčen je…ljut…rekao bih nasilan..
Chris: ehhheh ne pretjeruj… on samo uživa u životu
Alfonso: Za tebe je to uživanje’? Zavesti djevojke kako bi ih odvukao u krevet??
Chris: one same traže..on ih ne sili
Alfonso: (već po malo ljut) Kako si ciničan!!!!!
Chris: Ja to zovem zabavom!

-Alfonsa je zaboljelo to što je vidio Uckera ovakvog i odlučio je to promjeniti…

U jutro Alfonso poziva uckera na mobitel..
Christopher: halo
Alfonso: ei ucker
Christopher: ei bro!! (zijeva ) zašto zoveš ovako rano?
Alfonso: ranooo!!?? Ucker pola je
Christopher:ma nije (gleda na sat) oooo nisam znao.
Alfonso: kad si sinoć došao kući?
Christopher:neznam (trljajući oči)
Alfonso: ucker ucker..dobro..naspavaj se…mislio sam da osemo na kavu
Christopher: moze oko 6 veceras
Alfonso: ok..laku noć haha
Christopher: noć
-Večer….
Alfonso ide na dogovoreno mjesto…
Alfonso: Čekaš dugo?
Christopher: ne….sjedi
-Pričali su neko vrijeme…ALFONSO nije mogao odmah prijeći na pravi razlog sastanka..a onda je upitao

Alfonso: Kako si ti?
Christopher: nikad bolje..
-Alfonso ga neuvjerljivo gleda..
Alfonso: Znam da me nije bilo dugo..žao mi je što nisam bio tu..ali želim da znaš da sam tu..i da možeš računati na mene
Christopher: Hvala brate…znam (potapše ga po leđima)
Alfonso: kad sam ja otišao sve je bilo ok… bili ste sretni zajedno.. nije mi jasno…šta se dogodilo?? Tako zaljubljeni ii
Christopher:
(ironično) hahahahahha SRETNI..ZALJUBLJENI!! ne ne ne ne Alfonso… da
smo se mi voljeli ovo ne bi bilo ovako..Ja sam najveći IDIOT na
svijetu..Chris mi je sto
Alfonso: (prekida ga) Smiri se! Kakve veze ima Chris sa tim?
Christopher:
Da sam ga bar poslušao..uvijek mi je govorio da ljubav ne postoji
hahahhhah LJUBVAV!!! Sad mi zvuči tako smiješno i apsurdno (povisuje
ton) Sve su one K****
Alfonso: Smiri se!!! O čemu pričaš
Christopher: Sve su iste..i mogu služit samo za jedno…samo za zabavu
Alfonso: Ucker..šta je sa tobom?? U što si se pretvorio?
Christopher: u vraga
Alfonso: Smiri se!!
-Zvoni Uckerov mobitel…
Christopher: Halo..Chris u gradu sam
-Alfonso mu uzima mobitel i prekine poziv…
Christopher: Štaa radiš!!!??
Alfonso: Nemoj ga zvati ..molim te.. došao sam razgovarati sa tobom..ne sa njim..
Christopher: Šta je sa tobom Alfonso?? Chris je moj prijatelj..
Alfonso: (ironičnp) A dobrog ti prijatelja!!
Christopher: Šta ti hoćeš ??
Alfonso: Hoću svoga prijatelja…starog prijatelja…
Christopher: Žao mi je ,ali on više ne postoji…
Alfonso: Šta ti je uradio Chris’?
Christopher: Ništaaaaa!! Chris nema ništa sa ovim! Ovo sam jaa!! Napokon sam otvorio oči!
-Chris drži mobitel…
Chris: (u sebi) Šta se dogodilo??? Veza se prekinuls??
-23: 34 Alfonso i Ucker u autu..
Alfonso: Hvala što si me povezao,ali mogao sam i taksijem…
Christopher: ma daj! ..u ovo doba…kaom da je meni teško odvesti te..
Alfonso: …
Christophe: Cijelo večer pričamo samo o meni..a ti koji vjeruješ u ljubav?….
Jesi napokon našao curu?
Alfonso: ehhehe.. ne još

-Stali su na semaforu…čekaju zeleno

Alfonso se slučajno okrene na lijevu stranu…

Alfonso: (viče) Ucker vidi!!!
Christopher: Šta je?
Alfonso: napadaju neku curu!!
Christopher: hehehhe pa to ti se samo čini…
Alfonso: ma nr…..vučeeee je !! pogledaj..
Christopher: Umišljaš!! ..to je samo jedna od običnih uličnih K****
-Na semaforu se pali zeleno svijetlo i Ucker krene…
Alfonso: (viče) Staniiiiiiiii!!
Christopher: aliii
Alfonso: Stani kad ti kažem!!!!!!!!!
-Ucker zaustavlja auto.
Alfonso: Pa to je neko djete!!!… NBEMOGU VJEROVATIIII!!!….(ljut) .u što si se ti pretvorio?
Christopher: ?
Alfonso: Ako joj ti nećeš pomoći ..nemoraš…ali ja HOĆU!!!!!
-Izlazi iz auta i trči…
Christopher: (viče) staniiiiiiiii!! Ima nož!!!!!!!!!
-Ačfonso
je trčao….gledao je prema njima…bila su dvojica….starija muškarca…vukla
su curu prema nekom zabačenijem dijelu…On ih je pratio…ona je
vrištala…a oni su je pokušavali ušutkati… jadan je držao nož i prijetio
joj…….Bila je izuvan sebe….zatim ju je počeo na silu ljubiti…. Dok joj
je drugi zavlačio ruke pod odjeću…. Alfonso je prepadnut trčao sve
brže….cura se trzala..pokušavala izvući…ali bila je nemoćna…..plakala
je..vrištala….Alfonso napokon dolazi blizu…
Alfonso: (viče) Pustite je idiotiiiiiiii!!!
-Gledao je djevojku mkoja je drhtala od straha…
Alfonso: Čuješ li me!!! Pusti je!!
1: Tko si ti da mi kažeš šta da radim? Mala je slatka…a mi želimo malo zabave…hhehehhe (ljubi je)
Alfonso: Pusti je!“! (pribljižavajući se)
1: Šta ako ti kažem da neću?? Ahahhah
2: ahhahhaha
-Alfonso ga krene udariti ali… sa leđa mu prilazi drugi koji mu povuče ruke nazad i prinese nož vratu…
1: Praviš se pametan..e ovo ti nije trebalo..
2: hahaha
Alfonso: (trza se) Pusti me konju!!
1: (Puštajući djevojku) Nešto si rekao? (približava mu se)
2: udari ga..rekao mi je konju!!
-Udari mu šamar…….djevojka je plakala i drhtala i dalje… sagnula se na pod…. Poncho se trzne i pljune jednoga u lice…
1: (brišući lice) J**** ti!!!!!! (prinosi nož)
-Iz daljine sve gleda Ucker…izlazi iz auta i ide prema njima…
1.ubode Alfonsa nožem u prsa…..
Ucker: (trčeći) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
-Alfonso pada na pod.. a napadači pobjegoše ugledajući Uckera kako dolazi…
Ucker: (približava se) šta steeee?? Uradi??li???
-Alfonso leži u lokvi krvi…..
Ucker: (odižući ga od poda) Alfonsooooooooooooooooo
Alfonsoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oglasi

Posted on 28. listopada 2011., in Angel rojo. Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

