1.dio AR…by uckvondy

Christopher: Volim te!!
Camila: (osmijeh)
Christopher: Volim te najviše!!
Camila: Znam!!!
Christopher: Hvala ti što postojiš… (poljubac)

Mjesec dana poslije
Chris: Hajdee..idemo u grad..
Christopher: nemogu
Chris: Idemo!!!!! Moraš!!!
Christopher: Ne moguuu!! Camila me čeka..
Chris: Ucker!!! Vrijeme je da to prekineš. Shvati, duga veza ti može samo naštetiti.
Christopher: O čemu pričaš?….. (diže glas) Mi se volimo..zato i jesmo zajedno.
Chris: Varaš se !!! Ljubav ne postoji…..To je samo privremena zaluđenost..
Christopher: Daj Chriiiis!!!
Chris: Ona nije za tebe!
Christopher: (viče) Prestani se mješati u moj život!
Chris: Zapamti šta sam ti rekao…. Jednom ćeš se ovoga sjetiti….
LJUBAV NE POSTOJI!!!!!!!!!

Christopher: Volim te!
Camila: i ja tebe
-Spajaju svoje usne u jedan nježan poljubac…odvajaju se i on je ne prestaje gledati mazeći joj rukom obraz…
Camila: Jesi dobro?
Christopher: Naravno (ljubeći je) Zar te ne smijem gledati?
Camila: Smiješ (osmijeh)
Christopher: Znaš,razmišljao sam (sklanjajući joj kosu sa očiju….zamišljen) Želim da ima tvoje oči
Camila: Šta?
Christopher: Naše djete
Camila: (iznenađena) Naše štaaa??
Christopher: Zar ne bi željela da imamo dijete?
Camila: (zbunjena) Odakle ti sad to?
Christopher: Pa u vezi smo godinama…iiii ja bi želio..
Camila: (Prekida ga) Mislim da to nije dobra ideja.
Christopher: Zašto?
Camila: Paaaa..djeca nose odgovornost,brige….Znaš….,moje tjelo…
Ne želim ga uništiti,uostalom…mi nemamo vremena.

Dva mjeseca poslije
Chris: Prijatelju, danas ideš sa nama…nemožeš me opet izradit…
Christopher: Stvarno mi je žao Chris aliiiii
Chris: (podiže ton glasa) Nemoj mi reći!!! ….Dogovorio si se sa Camilom….NEMOGU VJEROVATI!!!!
Jučer te je izradila…..čekao si cijeli dan i nije došla…Danas je opet čekaš???
Christopher: Nije mogla doći jučer. Imala je
Chris: (prekida ga) Da pogodim..Imala je drugog pacijenta!!!!!
Christopher: (viče) Šta je sa tobom Chris? Kako se usuđuješ reći tako nešto?
Camila me voliiii i ja njuuuu volimm i to NIKAD NEĆEŠ MOĆI PROMIJENITI!!
-Chris je ljut otišao,a Christopher je nastavio čekati…….
Kasno na večer Camila ulazi u stan…
Camila: eii dragi!! Oprosti što kasnim..imala sam gužvu…
Christopher: Ljubaviiii!!!……… Tko do ovih doba ostaje u uredu???
Camila: (glumeći ..pravi tužnu facu…prilazi mu zavodno i sjeda u krilo)Ljutiš se??
Christopher: Ne (osmijeh…ljubi je) Znaš da se na tebe nemogu nikad naljutiti..
-Ide prema njenom vratu ljubeći ga strastveno…spušta ruke niz njena leđa lagano joj otkopčavajući haljinu….
Camila: Stani!! (odmičući se od njega) Umorna sam
Christopher: Ali ljubaviiiii
Camila: Idemo spavati…zbilja sam umorna…
-Sutri dan…..Chris i Christopher su na kavi…
Chris: Šta je mali??…Nešto si šutljiv..
Christopher: (zamišljen) Ovo je prvi put da me je odbila.
Chris: odbila??
Christopher: Pa znaš…Odbila je imati odnose.
Chris:Moliiiim!!!!!!!!
Christopher: ……
Chris: Znao sam!!!..Nije ona čista…Vjeruj mi…čudna je ona… Sigurno te vara.
Christopher: (uznemiren i ljut) Ušutiii vražee!!!!!
Chris: Da, ja sam vrag,a ti imaš rogove.

Tri mjeseca poslije…..
Christopher: Volim te!
Camila: I ja tebe.
Christopher: Želiš li biti moja zauvijek?
Camila: Ljubavi!! Naravno da ćemo biti zajedno zauvijek.
Christopher: Želiš li biti moja žena? (pokazujući joj prsten)
Camila: Naravno!! (ljubeći ga)

-Pet mjeseci i 17 dana poslije…….
Mrak …..tišina…..Odjednom se začuje kucanje na vrata….
Nitko ne otvara….. opet tišina….zatim
Chris: Ucker otvori !!!(kucajući na vrata)
(u sebi) Šta ako mu je nešto bilo??
-Nije mogao podnijeti neizvjesnost….snažno je uzadio u vrata i provalio ih…
Chris: (Ulazeći u stan) uckeeer!!…

-Ležao je na podu… skupljen..u tami….držeći koljena stisnuta među rukama…
Gledajući u pod….zurio je u neodređeno… neoprana kosa padala mu je po obrazu..
Bio je zarastao po licu…Izgledao je kao da se odavno nije pogledao u ogledalo..
Kao da je vrijeme za njega stalo…. Kao da kazaljke ne idu….
I bilo je tako…..bar za njega je bilo…..

Život je stao onog trena kad je saznao ISTINU….
Život je stao onog trena kad ga je prevarila……….
Chris: (Uočio ga je u kutu i užurbano mu prišao) Jesi dobro brate??
Christopher:….
Chris: ustanii!! (podižući ga) Dođiii…sjednii..
Christopher:….
Chris: Smrdiš!!…Kad si se kupao?
Christopher: Zaštoo??
Chris: Ustani Ucker!! (vuče ga)
Christopher: Dao sam joj sve!!!…sveee…sveee.. (plačući)
Chris: Rekao sam ti!! ..rekao sam ti da se ženama ne može vjerovati..
Christopher: Volio sam je!!……….više od sebe
-Chris ga je probao podići na noge…no Ucker je bio mlitav….nije se dao….
Chris: Znam!!
Christopher: Mi smo se trebali vjenčati!!
Chris: Znam….i ja sam trebao dobiti na lotu pa nisam
Christopher : Zašto???
Chris: Ucker!! (udara ga po licu) nemožeš ovo sebi dopustiti..NEMOŽEŠ!!!!!
Christopher: Bili smo zajedno 5 godina..
Chris: Da..5 godina bačenih u vjetar..ZNAM!!…
Christopher: …
Chris: Koliko sam ti samo puta rekao i nisi mi vjerovao
Christopher: …
Chris: I šta sad?? Misliš cijeli život provest u ovom stanu??? ..zatvoren?? izoliran od svijeta??
Christopher: …
Chris:
Ti se moraš promijeniti.. Ovo te ne smije ubiti… Gledaj!!!!! Dat ću
ti,a neznam smijem li (iz džepa vadi malu vrećicu sa sumljivim
sadržajem) ali nešto te treba razdrmati… Izvoli (pruža mu vrećicu)
Christopher: Šta je to?
Chris: Uzmi ovo…pomoći će ti da letiš..
Christopher: Letim???
Chris: da
Christopher: …. (uzima drogu)
Chris: Vrijeme je za promjene…OD DANAS ŽENE SU ROBA…SHVATII!!!!!! Idemo…
Christopher: Gdje??
Chris: Najprije se trebaš kupati… zaudaraš..
Christopher: ja (zbunjen)
Chris: Hajde!! U kupaonicu…a poslije tražimo ribe….

Šta se dogodi kada se probudiš iz prelijepog sna?
…Sna koji je trajao 5 godina…
Što se dogodi kada te izdaju one koje si volio?
…Osoba kojoj si dao sve…
..Sve svoje snove..cijeli svoj život..
Što se dogodi kada shvatiš da je cijeli tvoj život farsa?

-Christopher i Chris nakon 3 sata..
Chris: Vidiš onu zvijezdu? (pokazuje prstom)
Christopher: Koju?? Jel ono?….il ono? ehheheheheehehehheheehehhehehehehhee
Chris: (Podigne se i pogleda ga) Čuj!! Možda za prvi put nisi smio ovoliko uzeti
Christopher: hehhehhehehehhehehehheh
Sjećanja
-Zvoni telefon..
Chritopher: Molim!
Xxx: Ti si Christopher?
Christopher: da..ja sam..reci..
Xxx: ……
Christopher: halo??? Tko je??…. Ima li koga?
Xxx: Moje ime nije bitno
Christopher: Tko si?? Šta hoćeš?
Xxx: Želim da znaš …….istinu..
Christopher: O čemu ti…kakvu istinu?
Xxx: Tvoja zaručnica…je li tu??
Christopher: molim!!!??
Xxx: Nije….je li tako?
Christopher: šta hoćeš?
Xxx: Doći će ona tebi za 20-tak minuta….poslušaj me..
Poslušaj nešto što nisu laži tvoje zaručnice..
Christopher: o čemu ti pričaš? Ja nemam zaručnicu
Xxx: Camila Duran…31 godina…….Inače iz Montereya…. Bivša manekenka…
Sad radi u nekoj bezveznoj tvrtci bez velike škole….. tu radi tvojom zaslugom…
Šta sve štela može uraditi hahahahah
Christopher: (samo je začuđeno slušao….kako neki stranac može znati tako nešto) Tko si tiiii?
Xxx: Gdje je bila jučer popodne??
Christopher: Kod kuće
Xxx:
Sam sebe tješiš…Prestani lagati sam sebi!!!……..čekao si je….ali
nije došla…¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸Došla je oko 6………Nije ti rekla gdje je bila??
Christopher: (zbunjen samo je šutio i čudio se)
Xxx: Hoćeš da ti kažem?
Christopher: …
Xxx: Hoćeš!!! Znam da hoćeš!!!………………..Bila je samnom!!!!!!!!
Christopher: …….
Xxx: Vara te već 3 godine!!!!!
Christopher: (dere se) Kako se usuđuješ ?????
Xxx: Najprije me poslušaj……………….Imala je na sebi crvenu haljinu…svezana kosa…
Christopher: (prekida ga) Ne razumijem…šta hoćeš??
Xxx:
Samo se sjeti!!…Na dan kad si je zaprosio….samo malo poslije toga je
otišla…..Rekla ti je da ju je zvala mama…te da hitno mora do nje….
-Christopher se nastojao prisjetiti toga dana…
Dosta se spremao za to… svijeće..šampanjac…njegova prosidba…i njeno DA….
Bio je tako sretan….a tad….pozvao ju je na večeru….ali ona….da bila je čudna…
Pogledavala je stalno na sat…odbijala je njegovu ideju pravdajući se da je pospana..
Poslije je otišla do kupatila i na povratku je zaista rekla da ju je zvala mama da dođe do nje
I otišla je…..
Xxx: Mogu ti reći i šta je nosila
Christopher: (zbunjen..u šoku samo je šutio…)
Xxx: Kratki šorc i roza majica
Christopher: (ogorčen i ljut) Šta hoćeš reci miiii!!!!
Xxx: Shvati da te vara…ODUVIJEK!! Shvati…nije onaka kakvom se pravila
Christopher: ne
Xxx: govorila ti je da te voli,a spavala je samnom…..zapravo je voljela tvoje pare…
Christopher: Začepiiiiii!!!
-Nevjerica..nevjerica..nevjerica….. praznina….to je ono što jwe tad osjećao …Ništa…
Samo praznina….šok….sjeo je napod….jedva držajući slušalicu telefona…
Xxx: Na dan tvoga rođendana otišla je usred zabave…Sjećaš se??
-Sjećanja su mu i dalje navirala…bilo je istina..sve što je govorio taj čovjek je istina….
…..Kraj sjećana…..
Christopher sjedi sa chrisom i dalje zureći u zvijezde…..
Chris:
Ucker!! Ucker ucker!!! Nemoj spavatiii!! Koju si mi ono pokazivao??

-5 MJESECI KASNIJE
Sve se promijenilo….i to „zahvaljujući Chrisu“.. Christopher je postao drugačiji…
Počeo je piti pušiti….To više nije bio onaj mirni zaljubljeni dečko…
Ne više nije ANĐEO………Prevara..bol…patnja……
Pokušao je zaboraviti nju…cijeli svijet…Mjenjao ju je ne sa jednom..nego sa 100…
Više mu ništa nije bilo važno…Želio je osvetu…Usvakoj ženi vido je nju…
Želio je samo dobar provod…. I nije mario ni prezao nizačim…
Postao je CRVENI ANĐEO…………

Oglasi

Posted on 27. listopada 2011., in Angel rojo. Bookmark the permalink. 2 komentara.

  1. Woow!! Ovo je predobro! Ova glupa Camila ja bi nju na njegovom mjestu ostavila čim je rekla da ne želi djecu da si slučajno ne pokvari liniju pff -.- Glupačaa -.- A Chris ga je na drogu navukao.

Komentiraj

