3. dio…La vida loca

„Rolling in the deep“

. –OVO JE KRV DO VRAGA! ŠTO SI MI TO DALA!!!- urlala sam još jače nego prije. Ali za neko čudo bila sam bolje i prijala mi je ta krv,o moj Bože što se događa? PA NISAM LI VALJDA??…..
Nisam li valjda VAMPIR!! Ne,ne,to ne može biti istina. Ali kad sam malo bolje razmislila to je objašnjavalo neke stvari u biti puno stvari,ne mogu vjerovati da ja nisam ljudsko biće,ne mogu vjerovati da mojim venama ne teče krv. Sad shvaćam zašto mi smeta Sunce kad duže vremena provodim na njemu,sad shvaćam zašto sam najbrža u trčanju u školi od svih redom,sad shvaćam zašto me nikad ništa ne boli i zašto mogu predosjećati nevolje…ovo je previše za mene. Sljedeći mi je dan bio čudan,mislim kako i nebi kad sam prokleti VAMPIR koji pije prokletu krv!!Tek sad shvaćam naše selidbe,ali zašto su mi o tome šutjeli prokletih 16 godina!!!! Spustila sam se dolje da vidim jel ima koga kod kuće i naravno svi su bili tu,čak i ona glupača od moje sestre.. –Oh,Sandy pa i ti si tu,dođi k nama- rekla je mama nježno.. –Da,hoću,ali dugujete mi razgovor i to dugi razgovor- rekla sam potiho,a oni su se pravili da me ne čuju. –Halo! Šta se te toliko ostarili da ste postali gluhi?- rekla sam iznervirano…-Ok,dosta je mala,prestani ih vrijeđati nisu ti oni ništa krivi- rekla je moja glupa sestra. –odjebi tebe nisam ništa pitala- rekla sam hladno. –ok,dosta vas dvije. Sandy što si htjela? Da ti kažem sa 4 godina dok si još u vrtić išla? Da dok drugi bojaju sunca i crtaju kuće ti piješ krv?? HA?? Jesi to htjela? Ili u osnovnoj kad stječeš prijatelje i kad izlaziš s njima?? Što? Trebala bi im reći,ej sori društvo ja ne mogu s vama na plažu zbog Sunca jer sam vampir i umrijet ću od njega u roku sekunde?? Sad ti je ionako bilo vrijeme da saznaš!!! I Sy (Sydney) je saznala isto kad i ti.- mama je počela vikati. –Pa ne,ali mislim ne znam. Kako sam dosad uspijela preživjeti bez krvi i na Suncu?- upitala sam ju. –Zato što naša vrsta vampira kad se rodi je začarana sve do 14-15-16 godine da može živjeti kao običan čovjeg. Kod nekih se želja za krvlju javlja prije,a kod nekih kasnije,to ti je kao mjesečnica kod cura. –Mama,o čemu ti pričaš? Ne možeš vampire uspoređivati s mjesečnicama?!-govorila sam pomalo očajno. –Ajde daj mala sjedni tu i šuti,ne traži objašnjenja kojih nema-odvratila mi je Sy. –Sy je upravu,što želiiš znati?! Sve u svoje vrijeme,još si suviše mala za neke stvari-povišenim tonom mi je tata odvratio. -Ok jasno mi je sve,ja nikada neću biti vaša kći kao što je Sy,ali nikad. Ona je uvijek u svemu bolja i ona vam je uvijek bila draža priznajte. Zato me cijelo vrijeme i maltretira od kad znam za sebe nije me pustila na miru.- Sydney me čudno gledala. –Što je Sy,što gledaš? Sad još reci da to nije istina,sad još reci da mi nisi namjerno trgala igračke dok sam bila manja,da oni misle da sam to ja napravila,hajde reci im tko je obojao zid crvenom bojom i tko je zbog toga dobio batina ti ili ja?? Ajde im reci koliko sam te puta samo pokrivala kad si izlazila s dečkima i pomagala ti u svemu kad si me trebala?? Jesam li uvijek bila tu,hajde reci im? Zašto si oduvijek tako ljubomorna?? – . Sydney se sva zacrvenila i suze su joj bile u očima. –Što misliš da sam zaboravila na sve to? Misliš da sam ja mala glupača koja ništa neće reći jer te se previše bojim?? Ha Sydney? Što sad šutiš? Sad se pohvali kako si ti najbolje dijete na svijetu. Još im jednom pokaži koliko si bolja od mene. Hajde!!! Mrziim ovu obitelj!!!!!-rekla sam to i odjurila u sobu. Dani su prolazili,jesen je uzimala svoj mah. Jesen je bila baš pogodna za sve to. Još jednog dana sam došla kući iz škole ušla u svoju sobu i ostala šokirana onim što vidim!!!

Oglasi

About asjavondy

Ja sam ja i samo to.

Posted on 27. listopada 2011., in La vida loca.... Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

