1.dio…La vida loca

1.dio

Bok dnevniče! 🙂

„But they don’t know me. Do they even know you?“

Moje je ime Sandra  Madinson,ali svi me zovu Sandy. Dosad sam ismijavala one koji su pisali dnevnik jer nisam znala koliko to čovjeku pomaže. Papir je uvijek tu. Sad kad sam saznala svoju životnu priču nije mi svejedno kao da sam ostala sama u svom svijetu iako imam dosta prijatelja. Imam sitnih i još ne napunjenih 16 godina i voljela sam svoj život sve dok moja glupa sudbina nije umiješala svoje prste u njega. Ovo sam ja na slici gore. Jedina slika koju volim. Da bilo je to na kraju moje osnovne škole. I da tad je moj život postao kaos. Kad se samo sjetim kako sam bila uzbuđena zbog nove škole i okoline,zbog novih prijatelja jer sam se u Mexico doselila ove godine. Iskreno nemam pojma zašto smo se odselili iz New Forksa,ali valjda moji roditelji znaju razloge. Nikada nigdje nismo bili duže od 4 godine,a to  mi je užasno čudno. Heh,na ovoj slici imam krunu na glavi, bio je to maskenbal,bila sam princeza xD i tamo sam upoznala svog princa kojeg danas više nemam pokraj sebe. Prokleti život! Bilo je to lijepo vrijeme,ljudi su me voljeli,a onda sam sama sebi postala obična čudakinja i sve ono što nikada nisam htjela biti. Onaj princ je bio 10 godina stariji od mene i moram ti priznati dosta smo se dobro slagali,ali ja sam se morala opet odseliti. Ne znam zašto samo bježimo čitav život. Sad se nalazim u Mexicu u tamošnjem glavnom gradu i krećem u Elite Way School,od samoga imena te škole mi je muka,a kamoli od ljudi u njoj,ali što ja tu mogu. Od kad sam krenula u Elite Way sve se promijenilo. Imam sestru Sydney koja je od mene starija 9 godina. Ne podnosim ju,ali ju volim,ali neda mi se sad o njoj. Roditelji su mi rekli da moram biti što manje vidljiva ljudima i da se jednostavno samo uklopim među ostale.Majka mi je ­­­­­­ mexičkog podrijetla-> Alma Madinson ili poznatija kao Alma Rey xD . A otac Rayn je poznati biznismen u cijelom svijetu pa može raditi gdje god da ode pa uvijek govori da se selimo zato jer mu se pružaju bolje prilike,ali nisam ja glupa. Ovo vam daje zaključiti da imam para,ali parama se ništa nemože kupiti. U sljedećem ću vam nastavku pokušati ispričati što se moj cijeli život događa. Sad moram ići glupa Sy(moja sestra) me zove,ne želim da sazna za ovo. I da moram vam ispričati kako mi je bilo na prvoj godini Elite Waya. Svašta vas još čeka,dobro se pripremite. 😉

Oglasi

About asjavondy

Ja sam ja i samo to.

Posted on 27. listopada 2011., in La vida loca.... Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

